All 12 game Reviews


IM ATTACK!! IM ATTACK!!

Rated 4.5 / 5 stars

Damn good

The onyl thing that got to me more than the IM's was that the links within the IMS would over take the window itself and make you have to restart your WHOLE GAME! GEEZE!

If you guys really wanted to be incredable, you could have set the waiting level % to actually be real, not just static, not that it would have a real effect it would jsut be funny to see 348% after you get through like 50 thousands

GAH! AGAIN!, Never give up? Makes us a lahma for IMs!
But I want that Jazz Porn....bastards.



Crack Shot Crack Shot

Rated 4 / 5 stars

Very good work

A timer or notice clock of the speed of fire would be a cool addition. Also some peg clothes or something, so that the characters ad some atmosphere to the levels. Great work though.


People find this review helpful!
TheComet responds:

The characters are probably going to be nearly 100% redrawn, or they'll be somewhat like madness interactive where they all have diff outfits.
as for the speed of fire, most the time you can't even twitch your eye up the slightest bit without losing to check the time, so I think everyone'll live.
I might consider something like a bar that fills up until they fire for a n00b practice mode or something seeing that you think it's a good idea.
thx for the review


Road Blocks Road Blocks

Rated 3 / 5 stars

Alright

you created it using left handed thinking alot



Create-A-Ride Create-A-Ride

Rated 5 / 5 stars

Good but some flaws

some of the flaws I noticed were 1...the VIN numbers arn't universal..2..your BEST for the drag racing doesn't change..I got .501, .508, and .510 and it's still .535 so..=oP but it's pretty good other than that keep it up!



Name Your Rock Band! Name Your Rock Band!

Rated 4.5 / 5 stars

Well Done

It was basic and such, but it was still good I liked it...Good Job!



Quick Pic - MARIO BROS. Quick Pic - MARIO BROS.

Rated 4.5 / 5 stars

Very ncie

well done!
I got to level 14 with 29752 points I think...somehting like that but ya very very nice!



Smile Land Smile Land

Rated 3.5 / 5 stars

Could be better

If you increase the pleasntness of the eye candy then it will be muchbetter..also make more than that one scene..and..ya..lol



Marios Adventures! Marios Adventures!

Rated 4 / 5 stars

Alright

You could have it so that if someone selects to play the music that it stays on and does reset itself each time..that gets annoying..ya some collision issues..the range is too sensitive, also...you should have more than one hit point to really..and have like a serious gauge for that too..


MD-CHIS responds:

..ok we will be making better soon any way but we still worked very hard on these tho.. so please respect our work.. thanks!


Make? Or no Make? Make? Or no Make?

Rated 3.5 / 5 stars

meh...nice

i know you got the idea from kirby =o) but I like this game..you should have it post how long it took you to hit space bar..then have a top ten list so we can all strut around like we're the Cock-of-the-Walk like the Colonel on Idiots Anonymous I think it's 5..



ten rules of ebonics ten rules of ebonics

Rated 3.5 / 5 stars

Good chance of Top Notch Quallity

If you slowed it up some...
heheheh and be it is all not so Soundy
Mayis It be more Gaftin'! If y'all gotin more sound be playing in it! lol..how's that?